سفارش تبلیغ
صبا ویژن








از صدای سکوت دلم خسته ام

<** شادیهای شما همان غمهای شماست

که نقابش را برداشته اند .

و چاهی که

خنده هایتان از آن می جوشد

 همان است که

 از اشکهایتان پر شده است. " «جبران خلیل جبران

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 هرگز زانو نخواهم زد

حتی اگر سقف آسمان کوتاهتر از قامتم شود.

کورش کبیر

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

کسی که سخنانش نه راست است و نه دروغ ، فیلسوف است.

 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

غم به هر جا که رود سر زده آید به دلم.

چه کنم خانه من بر سر راه افتادست

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

تقدیم به آنکه دوریش غمم ،

 خانه اش قلبم

 و فراموشی اش مرگم است

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 بر دوش دلم بار غمت سنگین است

دور از تو همیشه قلب من غمگین است

 آن شب که دلت شکست یادت باشد

 تاوان شکستن دل من این است

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 وفای اشک را نازم که در شبهای "تنهایی" ،

 گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم

و به اندازه هر برق نگاهت نگران ،

 تو به اندازه "تنهایی" من شاد بمان

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 آنگاه که "تنهایی" تو را می آزارد ،

 به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده !

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شدبدون کار خدا بوده !

اگه بی محابا دلها از دستها بهم گره خورد بدون کار خدا بوده !

 اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد

 تا خرد نشی بدون تنها محرمت خدا بوده !

حالا هم اگه دلت شکسته و بغض "تنهایی" خفه ات کرده

شک نکن تنها مرحمت خداست

که از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آورده

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

دوستی اتفاق است ،

 جدایی رسم طبیعت ،

طبیعت زیباست ،

 نه به زیبایی حقیقت ،

حقیقت تلخ است ،

نه به تلخی جدایی ،

 جدایی سخت است

 نه به تلخی "تنهایی"

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


نوشته شده در یکشنبه 89/12/15ساعت 11:58 صبح توسط آیسانقطره های باران طلایی ( ) |





Design By : ParsSkin.Com


کد ماوس